Διεθνής προβολή της Ελλάδας

Στόχος της Διεθνούς Επικοινωνίας, ως σημαντικής έκφανσης της Δημόσιας Διπλωματίας, είναι η συνεχής, προγραμματισμένη και συστηματική προσπάθεια για τη δημιουργία και διατήρηση εικόνας εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας της χώρας μας, μέσω στοχευμένων δράσεων. Ορισμένες εξ’ αυτών αφορούν στις σχέσεις της χώρας με τους δημοσιογράφους και τους διαπιστευμένους στην Ελλάδα ανταποκριτές ξένων και ομογενειακών ΜΜΕ, στους οποίους παρέχεται ενημερωτικό υλικό, διοικητικές διευκολύνσεις και τεχνική υποστήριξη για την άσκηση του έργου τους.

Επίσης, με γνώμονα την προβολή και την ενίσχυση της εικόνας της χώρας σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, λειτουργούν πέντε ξενόγλωσσες ιστοσελίδες: Greek News Agenda, Grèce Hebdo, Panorama Griego, Punto Grecia, Griechenland Aktuell με σκοπό την προώθηση της εικόνας της Ελλάδας σε διεθνή κοινά μέσα από την παρουσίαση θεμάτων που προβάλλουν τόσο τα παραδοσιακά συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας (Πολιτισμός, Τουρισμός, Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία, Τέχνες κλπ), όσο και στοιχεία που ενισχύουν το σύγχρονο προφίλ της (ψηφιακός μετασχηματισμός κράτους, εξωστρέφεια τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, έρευνα και καινοτομία, προσέλκυση επενδύσεων, αντιμετώπιση κλιματικής αλλαγής κλπ).

Έμφαση δίνεται και στην προώθηση των θέσεων της χώρας σε διάφορα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή επικαιρότητα. Μέσα από την παραπάνω θεματολογία -η οποία αναδεικνύει τις διαφορετικές όψεις μιας σύγχρονης, ευρωπαϊκής χώρας που συχνά δεν είναι ιδιαίτερα γνωστές στα διεθνή κοινά- οι ιστοσελίδες συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση της χώρας και στη βελτίωση της εικόνας της διεθνώς, μέσα και από τις ειδικές ενότητες Reading Greece και Rethinking Greece.