H διαφημιστική εκστρατεία Yo también soy Ateniense
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και η εταιρεία Marketing Greece μόλις ξεκίνησαν μια νέα διεθνή καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού στην Αθήνα μέσω μιας εφαρμογής για κινητά smartphones με τίτλο "I'am an Aθenian too” (Είμαι και εγώ Αθηναίος), η οποία, όπως αναφέρεται στο τίτλο της, φιλοδοξεί να …γεμίσει τον κόσμο με Αθηναίους.
Μέσα από ένα βίντεο που παρουσιάζει τα κύρια χαρακτηριστικά της φυσιογνωμίας της Αθήνας- ήλιος, θάλασσα, αρχαία μνημεία και σύγχρονες μορφές ψυχαγωγίας, μεταξύ άλλων, οι επισκέπτες καλούνται να γίνουν Αθηναίοι και να ανεβάσουν την αγαπημένη τους φωτογραφία στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Μετά την επίσκεψή τους στην ελληνική πρωτεύουσα και αφού κατεβάσουν την εφαρμογή στο τηλέφωνό τους, θα μπορούν να προσθέσουν μία φωτογραφία της Αθήνας, την πιο χαρακτηριστική, κατά τη γνώμη τους, ‘σφραγίζοντάς’ την με το λογότυπο της εκστρατείας. Έτσι, ένα ευρύ κοινό σε όλο τον κόσμο θα μπορεί να απολαύσει διαφορετικές φωτογραφίες από την Αθήνα.