ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Λοιπόν, να καλημερίσω την Αναπληρωτή Υπουργό Εξωτερικών, την κυρία Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, που έζησε από κοντά και τη Σύνοδο Κορυφής. Καλημέρα, καλή εβδομάδα, κυρία Ξενογιαννακοπούλου.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Καλή σας ημέρα και καλή εβδομάδα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τώρα, ναι μεν υπήρξε η πολιτική επιβεβαίωση των αποφάσεων οι οποίες μας αφορούν, από την άλλη όμως τυπικά μετατίθενται και αυτές για τον Ιούνιο, έτσι;
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Αυτό όμως είναι μία πάγια διαδικασία, ξέρετε πολύ καλά ότι το κρίσιμο είναι οι πολιτικές αποφάσεις όταν λαμβάνονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Στη συνέχεια υπάρχουν κάποιες διαδικασίες είτε κυρώσεων από εθνικά κοινοβούλια είτε εξειδίκευσης στους κανονισμούς.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας ανησυχεί μήπως μπλοκαριστεί αυτή η διαδικασία σε κάποια κοινοβούλια;
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Καταρχήν όχι και θα σας πω γιατί.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Πρώτα από όλα γιατί έχει γίνει πολύ μεγάλη προεργασία όλους τους προηγούμενους μήνες –ξέρετε από πόσες συμπληγάδες περάσαμε για να φτάσουμε εδώ– κι επίσης μην ξεχνάτε ότι θα πάει ένα πακέτο αποφάσεων πια στα Κοινοβούλια…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Που αφορά και το Σύμφωνο για το Ευρώ κ.λπ.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: …και αυτό ήταν και κάτι που και εμείς επιδιώξαμε. Δεν είναι μόνο τα δύο ελληνικά θέματα, η επιμήκυνση και το επιτόκιο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ασφαλώς.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Είναι και η αναθεώρηση της Συνθήκης για τον μηχανισμό στήριξης, και επιπλέον είναι και η πραγματικότητα που ζει η Ευρώπη. Γιατί, όταν πια βλέπετε και την Πορτογαλία να έχει εισέλθει σε κρίση που είναι και πολιτική πέραν της οικονομικής, ζούμε την Ιρλανδία,τις εξελίξεις στη Λιβύη. Όλα αυτά, πιστεύω, κάνουν και τα εθνικά Κοινοβούλια να κατανοούν ότι πρέπει να υπάρξει αυτή η ευρωπαϊκή απάντηση.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τώρα, με ένα μαγικό τρόπο συνέπεσε αυτή η Σύνοδος Κορυφής ουσιαστικά με πολύ μικρή χρονική απόκλιση με τις εκλογές στη Γερμανία που είχαν αυτό το θεαματικό αποτέλεσμα. Η εκτίμησή σας, πώς θα επηρεάσει αυτό το εκλογικό αποτέλεσμα, το οποίο είναι ιστορικής σημασίας, μετά από 58 χρόνια οι Χριστιανοδημοκράτες να χάνουν το κρατίδιο της Βυρτεμβέργης, έχει μία σημασία μεγάλη, έτσι; Πώς θα επηρεάσουν; Προς ποια κατεύθυνση βλέπετε να επηρεάζουν εσείς τα πράγματα;
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Καταρχάς, να επισημάνω ότι ευτυχώς που η στρατηγική του Πρωθυπουργού, του Γιώργου του Παπανδρέου, ήταν να κλείσουμε τα ελληνικά θέματα από τις 11 του μήνα, στη Σύνοδο της Ευρωζώνης. Το λέω αυτό γιατί θα θυμόσαστε ότι κάποιοι είχαν πει ότι βιαστήκαμε να τα κλείσουμε. Και σας καλώ να σκεφτούμε αν είχαμε και αυτά ανοικτά μέσα σε αυτή την ιδιαίτερα βεβαρημένη ατμόσφαιρα, όπου είδαμε ότι και η Καγκελάριος Merkel, η οποία συνυπολογίζει πια πολύ σοβαρά την εσωτερική κατάσταση, έθεσε επιπλέον ζητήματα μέχρις ότου αποσαφηνιστεί πώς θα γίνει η χρηματοδότηση του μόνιμου μηχανισμού μέχρι την τελευταία στιγμή. Να έρθω όμως στο άμεσο ερώτημά σας. Είναι σαφές ότι, επειδή είδαμε και τους Πράσινους να ανεβαίνουν πολύ, έπαιξε μεγάλο ρόλο και η όλη υπόθεση της πυρηνικής ασφάλειας. Προφανώς υπάρχουν και άλλα θέματα εσωτερικά στη Γερμανία, οικονομικά, κοινωνικά, αλλά αυτό που ήταν καθοριστικό ήταν η υπόθεση με την πυρηνική ασφάλεια που αναδείχθηκε λόγω της Ιαπωνίας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα. Τώρα, κυρία Ξενογιαννακοπούλου, εσείς θεωρείτε ότι η απάντηση που δόθηκε από την Ευρώπη με δεδομένες τις δυσκολίες και το εύρος του δημοσιονομικού προβλήματος το οποίο υπάρχει όχι στη χώρα μας μόνο, υπάρχει στην Ευρωζώνη, είναι πειστική, είναι επαρκής αυτή η απάντηση, η οποία δόθηκε;
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Ξέρετε πάντα είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο το ποτήρι. Θα πω με ειλικρίνεια ότι είναι θετικά τα αποτελέσματα αν σκεφτούμε από ποια αφετηρία ξεκινήσαμε, όπου δεν υπήρχε καν θεσμός να αντιμετωπίσει τη κρίση στην Ευρώπη και δεν υπήρχε και πολιτική βούληση πριν από ένα χρόνο, όταν δίναμε τη μάχη μόνοι μας. Τώρα αποφασίστηκαν θεσμοί, υπάρχει πολιτική βούληση, υπάρχει επιβεβαίωση της χρηματοδότησής τους αλλά και της δυνατότητας παρέμβασης των μηχανισμών του προσωρινού και του μόνιμου στην πρωτογενή αγορά. Όλα αυτά διαμορφώνουν ένα δίκτυ ασφάλειας για όποια οικονομία της Ευρώπης περνάει από δοκιμασία και συνολικά για την Ευρωζώνη. Θα μπορούσε όμως να ήταν ισχυρότερο το μήνυμα; Σαφώς και θα μπορούσε.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το θέμα δεν είναι αν είναι ισχυρότερο ή ασθενέστερο, το θέμα είναι αν είναι επαρκές, έτσι;
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Αυτό εννοώ ισχυρότερο, δηλαδή θα μπορούσε να είναι ένα πιο ισχυρό μήνυμα για τις αγορές.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Γιατί, ξέρετε, μπορούμε κάλλιστα να έχουμε ένα καλύτερο συγκριτικά αποτέλεσμα, το οποίο όμως από μόνο του να είναι ανεπαρκές να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, οπότε η σούμα είναι αρνητική, δεν είναι θετική παρότι υπάρχει και θετική χροιά στην υπόθεση.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Όχι, εδώ θα διαφοροποιηθώ. Πιστεύω ότι το ισοζύγιο είναι θετικό, η σούμα είναι θετική. Από εκεί και πέρα θα μπορούσε σαφώς να είναι πιο αποτελεσματική αν, παραδείγματος χάρη, είχε δοθεί η δυνατότητα παρέμβασης και στη δευτερογενή αγορά,όπως και για το Ευρωομόλογο, που είναι κάτι που, όπως ξέρετε, κι εμείς το έχουμε θέσει στο τραπέζι.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Στην Ευρώπη όμως τα πράγματα δεν είναι άσπρο – μαύρο. Πρέπει να δούμε τα βήματα που γίνονται κάθε φορά και από εκεί και πέρα πιστεύω ότι στο επόμενο διάστημα, και ανάλογα με τις εξελίξεις, πολλά από αυτά θα ωριμάσουν. Να σας πω κάτι χαρακτηριστικό, όταν πριν από μερικούς μήνες ο Γιώργος Παπανδρέου έβαζε το θέμα του φόρου στις χρηματοπιστωτικές συναλλαγές πολλοί τον θεωρούσαν αιθεροβάμονα. Έλεγαν, μα στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης θα δεχθεί ποτέ η Ευρωζώνη να μπει σε μία τέτοια λογική; Και όμως καταγράφηκε στα συμπεράσματα και με τη στήριξη και της Γερμανίας. Και θέλω να επιμείνω σε αυτό, είναι πολύ σημαντικό, γιατί όταν μιλάμε για φοροδιαφυγή, ένα μέρος αφορά την κλασική φοροδιαφυγή. Εξαιτίας της παγκοσμιοποίησης ένα κομμάτι της φορολογητέας ύλης εκφεύγει πλέον της εθνικής κυριαρχίας και φορολόγησης.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Ερχόμαστε λοιπόν με αυτές τις αποφάσεις και εδώ πρέπει να δούμε τη δυναμική που αναπτύσσεται, να σπάσουμε κάποια ταμπού. Δηλαδή ναι, η Ευρωζώνη μπορεί να παρεμβαίνει στις αγορές, μπορεί να παίρνει θέσεις απέναντί τους και μπορεί να στηρίζει την οικονομία της Ευρώπης.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κυρία Ξενογιαννακοπούλου, θα ήθελα να σταθούμε λίγο εδώ πέρα σε ένα σημείο που κατά την γνώμη μου την ταπεινή έχει μεγάλη σημασία. Στις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής περιλαμβάνεται πλέον και η πρόβλεψη στο μόνιμο μηχανισμό για ελεγχόμενη πτώχευση και αναδιάρθρωση με κόστος για τους δανειστές. Αυτή λοιπόν η πρόβλεψη σε συνδυασμό και με το προτιμησιακό καθεστώς, το οποίο υπάρχει για τις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πρακτικά λένε οι αναλυτές και οι οικονομολόγοι οδηγεί στο να μην μπορέσουμε να βγούμε ποτέ ουσιαστικά στις αγορές και τις όποιες δανειακές μας ανάγκες, για όσο διάστημα υπάρχουν και από ό,τι φαίνεται θα είναι μεγάλο, να τις ικανοποιούμε μόνο μέσα από την αγορά ομολόγων ελληνικών από την πρωτογενή αγορά, από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ή από αυτόν το μηχανισμό. Είναι έτσι ή όχι;
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Καταρχάς να αποσαφηνίσουμε ότι ο μόνιμος μηχανισμός και οι ρυθμίσεις του δεν αφορούν την Ελλάδα, αφορούν συνολικά την Ευρωζώνη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εντάξει, εμείς λέμε τώρα γι’ αυτό που αφορά εμάς. Σύμφωνοι.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Όχι, το λέω γιατί είναι σημαντικό αυτό, μη θεωρήσουμε ότι είναι κάτι που αφορά εμάς ειδικά.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν έγινε για εμάς μόνο, όχι, είναι προφανές.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Ακριβώς.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είναι προφανές, εντάξει.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Εμείς, αν όλα πάνε καλά, κι αυτή είναι η στόχευση, κάποια στιγμή μέσα στο 2012 να μπορέσουμε σταδιακά να βγούμε στις αγορές. Και, μάλιστα, για να υποστηριχθούμε σε αυτήν τη διαδικασία, ώστε να μην υπάρχει ο εκβιασμός των αγορών έχει σημασία που και ο προσωρινός μηχανισμός έχει τη δυνατότητα να αγοράζει ομόλογα, αν τα πράγματα κάποια στιγμή είναι δύσκολα του χρόνου. Ο στόχος είναι βέβαια να ανακάμψουμε –κι αυτό είναι και το στοίχημα πια στη χώρα μας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, υπάρχουν δύο ενδεχόμενα, να ανακάμψουμε ή να μην ανακάμψουμε. Αν ανακάμψουμε όλα καλά. Αν δεν ανακάμψουμε εκεί υπάρχει το θέμα.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Λοιπόν, πάμε τώρα στο μόνιμο μηχανισμό, που θα είναι σε ισχύ από τον Ιούνιο του 2013 και μετά. Εκεί είναι αλήθεια αυτό που λέτε, δηλαδή ότι υπάρχει αυτή η πρόβλεψη να μπορεί να κριθούν οι χώρες που προσφεύγουν σε αυτόν αν είναι φερέγγυες ή μη φερέγγυες, υπάρχουν δύο κατηγορίες. Έχουν μπει όμως μια σειρά από ασφαλιστικές δικλείδες, δεν φθάνει αυτομάτως κάποια χώρα στην αναδιάρθρωση. Δηλαδή πρώτα κρίνεται αν μία χώρα είναι φερέγγυα ή όχι, δηλαδή αν έχει κάνει κάποια προσπάθεια και δεν έχει αποδώσει λόγω των αγορών, λέω για παράδειγμα, ή για άλλες επιλογές δικές της. Επίσης, υπάρχουν μια σειρά από διαδικασίες πολιτικών και οικονομικών εκτιμήσεων, δηλαδή υπάρχει μια σειρά από ασφαλιστικές δικλείδες, και σε ένα απώτερο στάδιο μπορεί να τεθεί το θέμα της αναδιάρθρωσης. Δηλαδή ούτε αυτόματη είναι και ούτε άμεση μια τέτοια εξέλιξη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για να είμαστε όμως ρεαλιστές, κυρία Ξενογιαννακοπούλου, το 2013 το χρέος θα είναι περίπου στα εκατόν εξήντα τόσο, τοις εκατό. Έτσι; Του ΑΕΠ. Που σημαίνει δηλαδή ότι εμείς είμαστε από τις χώρες που αντικειμενικά θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα ως προς αυτό.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Κοιτάξτε, επειδή υπάρχει πρόβλημα κάνουμε αυτήν τη μεγάλη προσπάθεια για να αντιμετωπίσουμε τη κρίση. Και εδώ έρχεται λοιπόν και η μεγάλη ανάσα που πήραμε με τις αποφάσεις της Συνόδου, δηλαδή το ότι έχουμε πια ένα χαμηλότερο επιτόκιο, που σημειωτέον ότι η Ιρλανδία δεν το κατόρθωσε και ήταν ευχής έργον που διαχωριστήκαμε τελικά από την Ιρλανδία. Το ότι υπήρξε αυτή η επιμήκυνση της αποπληρωμής του δανείου, όλα αυτά δημιουργούν ένα καλύτερο πλαίσιο για την προσπάθεια της χώρας μας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δε λύνουν το πρόβλημα, όμως.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Σαφώς δεν μπορούν να το λύσουν από μόνα τους...
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δημιουργούν καλύτερες προϋποθέσεις για να λυθεί, αλλά δεν το λύνουν.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Έχετε απόλυτα δίκιο, αλλά έχει ιδιαίτερη σημασία ότι πρώτον δημιουργούν ένα καλύτερο πλαίσιο εφαρμογής, ένα βελτιωμένο πλαίσιο εφαρμογής του μνημονίου, και δίνουν αυτή την αναγκαία ανάσα, ώστε όλη αυτή η προσπάθεια που γίνεται στη χώρα μας να πιάσει τόπο και να αποδίδει . Και εδώ το κρίσιμο θέμα βέβαια, και θα συμφωνήσουμε όλοι, είναι στους επόμενους μήνες να φανεί η ανάκαμψη, να φανεί η αναθέρμανση της οικονομίας και της αγοράς και όλα αυτά να δημιουργήσουν μια νέα δυναμική. Εκεί θα κριθούμε.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα. Τώρα μ’ αυτό που λέτε όμως ερχόμαστε στην άλλη εσωτερική συζήτηση που γίνεται, με το που τέλειωσε η Σύνοδος Κορυφής ξανάρχισε η συζήτηση για τις διορθωτικές κινήσεις που χρειάζεται η Κυβέρνηση. Θα διαβάσατε κι εσείς δηλώσεις και συνεντεύξεις συναδέλφων σας, του κυρίου Λοβέρδου, του κυρίου Σκανδαλίδη, της κυρίας Διαμαντοπούλου που λένε ότι ό,τι είναι να γίνει να γίνει τώρα, να γίνουν κάποιες διορθωτικές κινήσεις τώρα για να…, ναι, συμφωνείτε ή διαφωνείτε;
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Δεν πιστεύω ότι βοηθά ο δημόσιος σχολιασμός αν θα γίνει ή όχι ανασχηματισμός. Αυτό θα το κρίνει ο Πρωθυπουργός. Πιστεύω ότι μετά από πολλούς μήνες προσπαθειών είμαστε σε μία νέα φάση και θα κρίνει με ποιον καλύτερο τρόπο και όσον αφορά την Κυβέρνηση και τις πολιτικές μας θα προχωρήσουμε μπροστά. Εμείς ως στελέχη αυτής της Κυβέρνησης είμαστε εδώ για να συμβάλουμε σε αυτή την κατεύθυνση.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, εντάξει, όμως υπάρχει και κάποια αντικειμενική παρατήρηση, υπάρχουν φαινόμενα δυσλειτουργίας, ασυνεννοησίας, έλλειψη συντονισμού. Αυτά είναι, θα έλεγε κανείς, ορατά διά γυμνού οφθαλμού, κυρία Ξενογιαννακοπούλου. Δεν είναι ανάγκη να είναι μέλος της Κυβέρνησης, έτσι;
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ακριβώς. Αυτό λέω.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Αυτό είναι σαφές. Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι είναι θέμα του Πρωθυπουργού να κρίνει και να πάρει τις αποφάσεις του. Πολλές φορές όμως αναλωνόμαστε πολύ στο θέμα των προσώπων, στο θέμα των Υπουργών. Το ζητούμενο τώρα είναι σε αυτή τη νέα φάση και με τις νέες δυνατότητες που κατοχυρώσαμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση να μπορέσουμε να δώσουμε μια νέα δυναμική και ώθηση στην πολιτική μας. Και να πω και κάτι που ίσως δεν έχει σχολιαστεί αρκετά. Για την Ελλάδα είναι μεγάλο πλεονέκτημα η πολιτική σταθερότητα. Βλέπετε δύο χώρες με παραπλήσια προβλήματα, όπως η Ιρλανδία και η Πορτογαλία, στις οποίες η οικονομική κρίση έγινε πολιτική κρίση. Άρα λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι η πολιτική σταθερότητα είναι σημαντική και ταυτόχρονα δημιουργεί και σε εμάς την ευθύνη βέβαια απέναντι στον κόσμο να μπορέσουμε γρήγορα να αποδώσουμε στην κατεύθυνση της ανάκαμψης της οικονομίας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπό την προϋπόθεση ότι αυτό δεν σας οδηγεί και σε κάποιου είδους πολιτικό εφησυχασμό. Διότι ξέρετε, οι πολιτικές κρίσεις είναι εύκολο να προκύψουν και να δημιουργηθούν, ειδικά σε τέτοιες συνθήκες μέσα. Αντιλαμβάνομαι τί λέτε, εγώ το αντιστρέφω λίγο.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Καλά κάνετε και επισημαίνετε και αυτή τη διάσταση. Εγώ το έθεσα αντίστροφα. Δηλαδή ότι όλο αυτό το διάστημα ένα από τα πλεονεκτήματα που έχει η Ελλάδα είναι η πολιτική σταθερότητα, μία σταθερή κοινοβουλευτική πλειοψηφία και ιδιαίτερα σημαντικό, και η κοινωνική ανοχή, μέσα σε τόσες θυσίες και σε τόσα προβλήματα. Όλα αυτά λοιπόν τελικά έπαιξαν ρόλο, οι θυσίες πιάνουν τόπο, αυτό είναι σημαντικό, και αξίζει να τα επισημαίνουμε και να τα αναγνωρίζουμε.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας ευχαριστώ πολύ, κυρία Ξενογιαννακοπούλου.
Μ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Να είστε καλά. Γεια σας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Καλή μέρα, καλή εβδομάδα να έχετε.
28 Μαρτίου, 2011