- Αρχική
- Οι Αρχές μας
- Η Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο
- Γενικά
- Πολιτικές Σχέσεις
- Μορφωτικές και Πολιτιστικές σχέσεις Ελλάδας και Ηνωμένου Βασιλείου
- Οικονομικές και Εμπορικές Σχέσεις
- Η ελληνική ομογένεια στο Ηνωμένο Βασίλειο
- Αμυντικές Σχέσεις
- Η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία στο Ηνωμένο Βασίλειο
- Πολιτιστικές Σχέσεις και Ελληνική Ομογένεια
- Ελληνικές Κοινότητες
- Ευρωπαίοι πολίτες και Brexit
- Νέα
- Υπηρεσίες για τον πολίτη
Συχνές ερωτήσεις σχετικά με την υπηρεσία προγραμματισμού ραντεβού
Πως κλείνω ραντεβού;
Πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στην υπηρεσία ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:
Πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία προγραμματισμού ραντεβού
Γράφτηκα στην υπηρεσία, τι κάνω μετά;
Από τη παρακάτω σελίδα επιλέγετε την πράξη που θέλετε και εισέρχεστε στην υπηρεσία με τους κωδικούς που έχετε ήδη δημιουργήσει.
Προγραμματισμός ραντεβού ηλεκτρονικά
Προσπάθησα να κλείσω ραντεβού, αλλά εμφανίζεται το μήνυμα «No available space found».
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού. Νέα ραντεβού διατίθενται κάθε Παρασκευή στις 12:00μμ (μεσημέρι)
Πως βλέπω αν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού;
Στην καρτέλα Available μπορείτε να δείτε τις ημερομηνίες και τις ώρες που υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού. Αν εμφανίζεται το μήνυμα «No available space found», δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού. Νέα ραντεβού διατίθενται κάθε Παρασκευή στις 12:00μμ (μεσημέρι)
Υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού, πως μπορώ να τα κλείσω;
Επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα που σας ενδιαφέρει και πατάτε «New Reservation». Εισάγετε τα στοιχεία σας με ακρίβεια επιλέγετε «Create Reservation» . Αν η διαδικασία της κράτησης ολοκληρωθεί επιτυχώς εμφανίζεται το μήνυμα «Reservation successfully created».
Τι κάνω αν δεν βρίσκω διαθέσιμα ραντεβού;
Παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά να προβείτε σε κράτηση ραντεβού μέσω του ηλεκτρονικού μας συστήματος, καθώς νέα ραντεβού είναι διαθέσιμα κάθε Παρασκευή στις 12:00 το μεσημέρι. Περαιτέρω, επιπλέον ραντεβού μπορεί να είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή λόγω ακυρώσεων.
Σε περίπτωση που εξακολουθείτε να δυσκολεύεστε μετά από επανειλημμένες προσπάθειες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση
Μπορεί να παραστεί άλλος στο ραντεβού;
Για λόγους
ασφαλείας και κατάλληλης προετοιμασίας των προκαθορισμένων συναντήσεων,
οι κρατήσεις είναι αυστηρώς προσωπικές, στο όνομα του προς εξυπηρέτηση
πολίτη.
Κράτηση σε διαφορετικό όνομα γίνεται αποδεκτή εφ' όσον το
όνομα αυτό αντιστοιχεί σε σύζυγο, γονείς ή τέκνα. Για αυτό είναι
απαραίτητη η προσκόμιση σχετικού αποδεικτικού.
Πως ακυρώνω ραντεβού;
1. Ακύρωση ραντεβού έκδοσης διαβατηρίου. Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε μέσω e-mail στην διεύθυνση
προκειμένου να προβούμε στην ακύρωσή του.
2.Ακύρωση ραντεβού ληξιαρχικής πράξης. Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε μέσω e-mail στην διεύθυνση
προκειμένου να προβούμε στην ακύρωσή του.
3.Για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες ραντεβού.Μπαίνετε
στην εφαρμογή κράτησης ραντεβού. Στην καρτέλα «Agenda» εμφανίζονται τα
ραντεβού που έχετε κλείσει. Επιλέγεται Edit (εικονίδιο με τον πινάκα
και το μολύβι). Στο παράθυρο που ανοίγει (View Slot) επιλέγετε ξανά Edit
(εικονίδιο με τον πινάκα και το μολύβι) και στην συνέχεια delete
(εικονίδιο με τον κάδο). Εμφανίζεται το μήνυμα «Reservation successfully
deleted» και λαμβάνεται μήνυμα στο email σας. Τα ραντεβού μπορούν να
ακυρωθούν μέχρι 24 ώρες πριν την έναρξη τους.
Ακύρωσα το ραντεβού μου κατά λάθος. Πως μπορώ να το ανακτήσω.
Δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Το ραντεβού μου ισχύει;
Μπαίνετε στην εφαρμογή κράτησης ραντεβού και στην καρτέλα «Agenda», εμφανίζονται τα ραντεβού που έχετε κλείσει.
Πρέπει να γίνει επιβεβαίωση του ραντεβού για να ισχύει;
Όχι δεν χρειάζεται να γίνει επιβεβαίωση ούτε κάποια άλλη ενέργεια από εσάς. Μήνυμα επιβεβαίωσης της κράτησης θα λάβετε αυτόματα στο email που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας . Επίσης, 3 ημέρες πριν το ραντεβού, θα λάβετε μήνυμα που θα σας υπενθυμίζει την ημέρα και την ώρα που έχετε ραντεβού.
Γιατί δεν μου έρχεται μήνυμα επιβεβαίωσης;
Μήνυμα επιβεβαίωσης της κράτησης θα λάβετε στο email που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας.